Maksuratkaisuilla tehostat myyntiä ja kasvua

     
    Varusteleka
    Zalando
    Neste
    Messukeskus
    Olympiakomitea
    Trainer 4 You
    Puuilo
    Instrumentarium
    Paulig
    Omena Hotellit
    Detur
    Atria
    Nissen
    HSL
    EQ
    Autonomi
    Bauhaus
    Berner
    Reima
    Nanso
    IKH
    Autoasi

    Asiakastarinat

    Me olemme aiemmin Maksuturva Group Oy:nä ja nykyään Svea Payments Oy:nä jo yli kymmenen vuoden ajan tarjonneet maksuratkaisuja ja työkaluja verkkokaupan toiminnan tehostamiseen moniin erilaisiin kohteisiin - tavaroiden verkkokaupasta suuriin verkkopalveluihin ja kauppapaikkoihin. Täällä voit tutustua asiakaittemme menestystarinoihin.

     

    Case Olympiakomitea

    Erityiset tarpeet vaativat joustavuutta ja kykyä luoda asiakaslähtöisiä ratkaisuja

    Olympiakomitea toimii valtakunnallisena liikunnan ja urheilun kattojärjestönä, jonka tehtävänä on vastata suomalaisen huippu-urheilun kehittämisestä sekä arjen fyysisen aktiivisuuden ja liikunnan edistämisestä. 

     

    Case WODconnect

    Sovelluksen käyttäjien on voitava myös maksaa helposti mobiilissa

    WODconnect-palvelu tehtiin ensisijaisesti CrossFit-urheilijoille ja -saleille. Harrastuksen kautta syntynyt idea kehkeytyi palveluksi, joka tänä päivänä palvelee jopa 75 000 käyttäjää. Palvelussa voi mm. varata tunteja, hallinnoida maksuja ja seurata kehitystään. 

    Tehosta myyntiä maksuratkaisujemme avulla.

    Ota palvelu käyttöön

    Case Olympiakomitea

     

    Olympiakomitea toimii valtakunnallisena liikunnan ja urheilun kattojärjestönä, jonka tehtävänä on vastata suomalaisen urheilun kehittämisestä sekä arjen fyysisen aktiivisuuden ja liikunnan edistämisestä. Järjestön toiminta ulottuu aina varhaiskasvatuksesta ja koulusta työelämään, huippu-urheiluun ja ... Lue lisää

    ×

    Case Olympiakomitea

    Case Olympiakomitea

     

    Olympiakomitea toimii valtakunnallisena liikunnan ja urheilun kattojärjestönä, jonka tehtävänä on vastata suomalaisen urheilun kehittämisestä sekä arjen fyysisen aktiivisuuden ja liikunnan edistämisestä. Järjestön toiminta ulottuu aina varhaiskasvatuksesta ja koulusta työelämään, huippu-urheiluun ja liikuntapolitiikkaan.

    Olympiakomitean alla toimii Suomisport-palvelu, jossa lajiliittojen jäsenet voivat ostaa kilpailuoikeuksia eli lisenssejä. Palvelu on haluttu tehdä käyttäjille helpoksi ja miellyttäväksi käyttää millä tahansa päätelaitteella. Palvelussa tarjotaan liikkujille lisenssien rinnalla myös jäsenyyksiä ja tapahtumia.

    Meidät valittiin Suomisportin maksupalveluntarjoajaksi julkisen kilpailutuksen jälkeen. Yksi meidän eduistamme oli isoon projektiin vaadittava joustavuus. ”Oleellinen valintaperuste oli kyvykkyys joustavasti kustomoida maksupalvelu sopimaan meidän tarpeisiimme”, kertoo Olympiakomitean projektipäällikkö Juha Saapunki. Olympiakomiteasta kerrotaan, että käyttöönotto sujui hyvässä yhteistyössä meidän, ohjelmistotarjoajan Vincitin sekä pilottiliittojen kanssa.

    Maksutapoina Suomisportissa on verkkopankki- ja korttimaksut sekä lasku ja erämaksu. Näiden lisäksi Suomisport on ottanut käyttöön myös mobiilimaksutavat: MobilePayn, Masterpassin, Pivon ja Siirron. Juha Saapunki uskoo, että mobiilimaksaminen tulee yleistymään ja Suomisportin palvelussa on voitu nähdä, että mobiilimaksutapojen käyttö lisääntyy.

    Yhtenä palvelun erityispiirteenä on, että tilitysmallina käytössä on ns. multi-vendor tilitys, jossa tilitykset voidaan jakaa useammalle eri osapuolelle. Maksujen jakaminen automatisoidusti palvelussa mukana oleville tahoille on keskeinen ominaisuus. ”Tämä on tärkeä ominaisuus ja meille soveltuva ratkaisu toteutettiin erinomaisesti”, sanoo Juha Saapunki Olympiakomiteasta. Kaikkien maksutapojen osalta tilitykset voidaan jakaa useammalle osapuolelle, mikä on ainutlaatuinen ominaisuus tarjolla olevien maksupalveluiden joukossa.

    Lopuksi Juha Saapunki kertoo vielä: ”Voin lämpimästi suositella teitä nykyaikaisen verkkopalvelun maksupalvelun toimittajaksi. Samalla toivon, että panostatte myös jatkossa palvelunne kehittämiseen ja että pystytte toteuttamaan innovatiivisia ja kustannustehokkaita ratkaisuja”. Me Svea Paymentsissa pyrimme vastaamaan tähän haasteeseen.

    Tutustu palveluumme 

    www.suomisport.fi

    Case Varusteleka

    Varusteleka perustettiin vuonna 2003 ja on alallaan Euroopan suurin armeijaylijäämän ja ulkoilun erikoisliike. Meidän maksupalvelumme on ollut verkkokaupassa käytössä vuodesta 2016 saakka. Lisäksi olemme toimittaneet myös Varustelekan kivijalkakauppaan maksupäätteet. Meidät valittiin Varustelekan maksupalvelujen tarjoajaksi kilpailutuksen ... Lue lisää

    ×

    Case Varusteleka

    Case Varusteleka

    Varusteleka perustettiin vuonna 2003 ja on alallaan Euroopan suurin armeijaylijäämän ja ulkoilun erikoisliike. Meidän maksupalvelumme on ollut verkkokaupassa käytössä vuodesta 2016 saakka. Lisäksi olemme toimittaneet myös Varustelekan kivijalkakauppaan maksupäätteet. Meidät valittiin Varustelekan maksupalvelujen tarjoajaksi kilpailutuksen kautta.

    Melkein pari vuotta sitten vuonna 2016 Varusteleka päätti kilpailuttaa maksupalvelunsa. ”Teiltä saimme kattavimman kokonaisratkaisun omnichannel-kauppaan sekä yhtenäisen ja kattavan raportoinnin”, kertoo Varustelekan kehitys- ja myyntijohtaja Sampo Soinio. Nämä toimintaa helpottavat tekijät nostivat meidät siis kilpailijoiden edelle.

    Verkkokaupan maksutapojen lisäksi tarjoamme myös maksupäätteet Varustelekan kivijalkakauppaan. ”Aiempiin maksupääteratkaisuihin verrattuna uudet maksupäätteet ovat huomattavasti kehittyneempiä ja toimintoja on myös kehitetty koko ajan kiitettävästi”, sanoo Soinio. Omnichannel-ratkaisujen avulla voidaan tarjota yhdenmukainen ostokokemus verkossa ja kivijalassa sekä kuluttajan että kauppiaan kannalta. Kuluttaja-asiakkaat toimivat myös usein monikanavaisesti: tuotteita saatetaan selata verkkokaupassa, mutta ostaa paikan päällä kivijalkakaupassa tai toisinpäin.

    Tutkimusten mukaan nettiä käytetään eniten mobiililaitteilla ja myös maksaminen mobiilissa on kasvattanut suosiotaan räjähdysmäisesti. Nykyaikaisen verkkokaupan on toimittava myös mobiilissa ja maksamisen oltava helppoa myös kännykällä. Varusteleka on luonnollisesti ottanut tämän huomioon ja verkkokaupassa voi maksaa myös Mobilepaylla, Pivolla ja Siirrolla. ”Maksamisen helpottaminen on yksi tärkeimpiä tekijöitä mobiilikonversion kannalta. Mobiilimaksamisessa on kuitenkin vielä kansainvälisestikin paljon kehitettävää”, sanoo Soinio.

    Verkkokaupassa on pysyttävä ajan hermolla ja seurattava maksutapojen kehitystä tiiviisti, kuten Varustelekassa tehdään. Omaan kauppaan sopivia maksutapoja voi ottaa tarvittaessa käyttöön, kun maksupalveluntarjoaja pystyy tarjoamaan laajan valikoiman erilaisia ja uusimpia maksutapoja. MobilePayn, Pivon, Siirron sekä verkkopankki- ja korttimaksujen lisäksi Varustelekalla on verkkokaupassa käytössä lasku sekä Yrityslasku, jonka avulla myös yritykset voivat helposti tilata laskulla, kun perinteisesti lasku on tarkoitettu vain kuluttaja-asiakkaille.

    ”Olemme olleet tyytyväisiä saamaamme palveluun ja paketti on pysynyt hyvin kasassa”, kertoo Varustelekan kehitys- ja myyntijohtaja Sampo Soinio. Aiemmin Varustelekan myymälän ja verkkokaupan maksunvälittäjäpalvelut on ostettu eri toimijoilta ja Varusteleka onkin kokeillut useampaa maksupalveluntarjoajaa. Nyt kuitenkin meidän kanssamme on saatu aikaan hyvä yhteistyö. ”Jos arvostaa mutkatonta palvelua ja laajaa maksupalvelutarjontaa yhden toimijan kautta, niin teitä kannattaa harkita!”, sanoo Sampo Soinio.

    Tutustu palveluumme 

    www.varusteleka.fi

    Case Moda Aukia

    Moda Aukian pakettiin kuuluu maksutapojen lisäksi Ostajan apulainen -palvelu, joka tehostaa verkkokaupan tuote- ja rahapalautusten hallintaa.

    Aukia.fi-verkkokauppa on osa jo vuodesta 1956 toimineita Aukia-yhtiöitä, joihin kuuluu vaatteita, kenkiä ja ... Lue lisää

    ×

    Case Moda Aukia

    Case Moda Aukia

    Moda Aukian pakettiin kuuluu maksutapojen lisäksi Ostajan apulainen -palvelu, joka tehostaa verkkokaupan tuote- ja rahapalautusten hallintaa.

    Aukia.fi-verkkokauppa on osa jo vuodesta 1956 toimineita Aukia-yhtiöitä, joihin kuuluu vaatteita, kenkiä ja asusteita myyvät Moda Aukia sekä Jim&Jill. ”Valitsimme teidät nettikauppamme maksupalveluksi, koska halusimme tarjota asiakkaalle luotettavan ja turvallisen ’yhden luukun’ vaihtoehdon maksamiselle”, toteaa kaupan ylläpitäjä Timo Aukia.

    Verkkokauppansa toiminnassa Aukia on panostanut varmoihin ja luotettaviin toimituksiin. ”Palautusprosessin hallinta on muodin verkkokaupan keskeinen menestystekijä. Uskomme, että loppuasiakkaalle uusien työkalujen käytön helppous ja verkkokaupalle manuaalisten työvaiheiden väheneminen nopeuttavat palautustuotteiden kiertoa ja laskevat vaihtoihin ja palautuksiin liittyviä kustannuksia ”, kertoo Aukia.

    Aukia kommentoi myös käyttöönoton sujuneen erinomaisesti. Projektissa yhdistyi valmiiksi paketoidun ja toiminnoiltaan testatun palvelupaketin käyttöönotto sekä asiakaslähtöinen räätälöinti Aukian järjestelmien kanssa yhteensopivaksi. ”Voimme suositella lämpimästi”, toteaa Aukia vielä lopuksi meidän palveluitamme harkitseville.

    Tutustu palveluumme 

    www.aukia.fi

    Case Metsä Group

    Metsä Groupin verkkokaupan ostosten maksusuoritukset voidaan jakaa ja hyvittää usealle tilille. Metsä Group tarjoaa jäsenilleen tarkoitetun verkkokaupan, jossa on tarjolla kumppaneiden tuotteita ja palveluita. Mitä enemmän tekee puukauppaa, ... Lue lisää

    ×

    Case Metsä Group

    Case Metsä Group

    Metsä Groupin verkkokaupan ostosten maksusuoritukset voidaan jakaa ja hyvittää usealle tilille. Metsä Group tarjoaa jäsenilleen tarkoitetun verkkokaupan, jossa on tarjolla kumppaneiden tuotteita ja palveluita. Mitä enemmän tekee puukauppaa, sitä enemmän saa verkkokaupassa hyödynnettäviä bonuksia.

    Metsä Groupin ja yhteistyökumppaneiden yhteisen verkkokaupan maksuratkaisu on toteutettu Svea Paymentsin toimesta. Erikoista tässä ratkaisussa on muun muassa se, että ostoskorin maksusuoritus voidaan jakaa ja hyvittää usealle eri tavarantoimittajalle. Multivendor-tilitysmallin avulla pystymme kytkemään kauppapaikkaamme useita myyjä-osapuolia samalla kun rahaliikenne hoidetaan täysin automaattisesti. Kaikki projektiin liittyvät tehtävät hoidettiin erinomaisesti ja olemme hyvin tyytyväisiä palvelun korkeaan tasoon.” kertoo Metsä Groupin Hannes Vickholm.

    Tutustu palveluumme 

    www.metsagroup.fi

    Case WODconnect

    WODconnect on suosittu sovellus, jonka kautta CrossFit-kuntosalit voivat tarjota palveluitaan harrastajille ja jossa käyttäjät voivat seurata kehitystään, varata valmennuksia ja maksaa esimerkiksi jäsenmaksuja. Tänä päivänä palvelulla on yli 75 000 käyttäjää.

    Sovelluksen kehitys lähti liikkeelle palvelun kehittäneen Kisko Labs Oy:n ... Lue lisää

    ×

    Case WODconnect

    Case WODconnect

    WODconnect on suosittu sovellus, jonka kautta CrossFit-kuntosalit voivat tarjota palveluitaan harrastajille ja jossa käyttäjät voivat seurata kehitystään, varata valmennuksia ja maksaa esimerkiksi jäsenmaksuja. Tänä päivänä palvelulla on yli 75 000 käyttäjää.

    Sovelluksen kehitys lähti liikkeelle palvelun kehittäneen Kisko Labs Oy:n toimitusjohtajan Antti Akonniemen omasta harrastustaustasta ja sen tarkoituksena on helpottaa kuntosalien arkea ja vähentää manuaalista työtä. Lisäksi sovellus on tehnyt myös kuntosalikävijöiden elämästä helpompaa, kun varaukset ja maksut voi tehdä sovelluksen kautta.

    "Tunsimme teidän palvelunne hyvin jo aiemman yhteistyön pohjalta ja näimme, että monimuotoiset maksutavat pitävät asiakkaat tyytyväisinä", kertoo Antti Akonniemi. Palvelun käyttöönotto sujui Antin mukaan erittäin hyvin ja kätevästi. Erityisesti asiakaspalveluun on oltu tyytyväisiä ja neuvoja sekä apua mahdollisissa ongelmatilanteissa on saatu nopeasti. Myös sovelluksen kehityksestä on puhuttu yhdessä ja saatu hyviä ideoita palvelun kehittämiseen.

    Sovelluksissa erityisesti mobiilimaksamiseen sopivat maksutavat ovat tärkeitä. "Uskomme, että mobiilimaksamisen kehitys jatkuu ja suosio kasvaa ja maksamisesta tulee tulevaisuudessa yhä vaivattomampaa ja kätevämpää", sanoo Antti Akonniemi. Kun henkilö käyttää sovellusta, niin puhelin on jo valmiiksi kädessä; mobiilimaksutapojen avulla maksaminen onnistuu yhdellä pyyhkäisyllä eikä käyttäjän tarvitse ottaa erikseen esille maksukorttia tai pankkitunnuksia. Mobiilimaksaminen on nykyaikainen ja tärkeä maksutapa missä tahansa verkkokaupassa, sillä suuri osa ostoksista tehdään jo nyt mobiililaitteella. Sovellusten kohdalla helppo ja nopea maksaminen mobiilissa on jo välttämättömyys.

    Lopuksi Antti Akonniemi haluaa vielä kertoa terveisensä muille Maksuturvan palveluita harkitseville: "Voin lämpimästi suositella muillekin suomalaisille palveluntarjoajille!".

    Tutustu palveluumme 

    https://www.wodconnect.com/

    Case Messukeskus

    Messukeskuksen omistajayritys, Suomen Messut Osuuskunta, perustettiin vuonna 1919. Nykyään Messukeskuksessa järjestetään 2200 kokousta ja kongressia sekä 75 messutapahtumaa vuosittain. Messukeskuksesta löytyy muun muassa 40 kokoustilaa, 7 hallia, kymmeniä kahviloita ja ravintoloita sekä 244 hotellihuonetta. Messukeskuksen verkkokaupasta voi ... Lue lisää

    ×

    Case Messukeskus

    Case Messukeskus

    Messukeskuksen omistajayritys, Suomen Messut Osuuskunta, perustettiin vuonna 1919. Nykyään Messukeskuksessa järjestetään 2200 kokousta ja kongressia sekä 75 messutapahtumaa vuosittain. Messukeskuksesta löytyy muun muassa 40 kokoustilaa, 7 hallia, kymmeniä kahviloita ja ravintoloita sekä 244 hotellihuonetta. Messukeskuksen verkkokaupasta voi ostaa lippuja tapahtumiin ja meidän maksutapamme ovat olleet verkkokaupassa käytössä vuodesta 2014.

    Messukeskuksen lippuverkkokauppa shop.messukeskus.com otettiin käyttöön vuonna 2013 ja jo ensimmäisen toimintavuoden aikana kävi selväksi, että silloisen maksunvälittäjän toimintakonsepti oli Messukeskukselle hyvin työläs. Palveluun kuuluva koontitilitys nettona aiheutti Messukeskukselle valtaisan määrän käsityötä maksujen täsmäytykseen liittyen, joten tarvittiin ominaisuus, jolla tämä prosessi saataisiin automatisoitua. Tätä lähdettiin selvittämään heti vuoden 2014 alusta. ”Tässä kohtaa te tulitte mukaan huomioimalla asiakkaan tarpeen ja tarjositte meille tapahtumakohtaista bruttotilitysmallia. Valitsimme siis teidät Messukeskuksen verkkokaupan maksupalveluntarjoajaksi, koska teillä kuunneltiin asiakkaan tarpeita ja pystyttiin tarjoamaan tarpeisiin sopiva ratkaisu järkevään hintaan”, kertoo Messukeskuksen IT-projektipäällikkö Eila Immonen.

    Vuonna 2014 kehitimme bruttotilitysmallia ja syksyllä Messukeskus oli yksi ensimmäisistä asiakkaista, jotka ottivat uuden tilitysmallin käyttöön. Messukeskuksen henkilöstölle pidettiin tarjoamistamme palveluista koulutustilaisuus ja teknisiä asioita hiottiin muutaman kuukauden mittaisessa yhteistyöprojektissa Messukeskuksen silloisen verkkokauppatoimittajan kanssa. ”Projekti hoitui tehokkaasti ja saimme teiltä tarvittaessa tukea palvelun käyttöönotossa”, sanoo Eila Immonen.

    Messukeskuksella on käytössä tapahtumakohtainen bruttotilitys, jossa maksut tilitetään verkkokaupalle yksittäin, täysimääräisinä, ja verkkokaupan luomalla viitenumerolla. Palkkiot laskutetaan jälkikäteen. Messukeskuksen verkkokaupasta, jossa alustana on Magento Enterprise, myyntitilaukset tulevat suoraan kirjanpitojärjestelmän myyntireskontraan sillä tilausviitteellä, jonka verkkokauppa on muodostanut. Tilitetyt maksut kulkevat OpusCapitan kautta myyntireskontraan ja kuittaantuvat sitä kautta kirjanpitoon, jossa tuotot voidaan tiliöidä automaattisesti suoraan oikeaan dimensioon. ”Teidän osaltanne palvelu on toiminut erinomaisesti”, kiittelee Eila Immonen.

    Maksutavoista Messukeskuksella on käytössä verkkopankki- ja korttimaksujen sekä Masterpassin ja Pivon lisäksi lasku ja erämaksu. ”Mahdollisuus ostaa lippuja laskulla on otettu asiakkaiden keskuudessa vastaan hyvänä lisänä”, kertoo Messukeskuksen asiakaspalveluvastaava Riitta Ulmanen. Erityisesti pienten yhdistysten ja muiden ryhmien messumatkan organisoijat ovat olleet tyytyväisiä tähän maksutapamuotoon. Lasku mahdollistaakin hyvin juurikin ryhmien ostokset: kaikki liput saadaan samaan tilaukseen ja lasku voidaan maksaa vaikka myöhemmin, kun lippurahat on kerätty osallistujilta.

    ”Olemme Messukeskuksessa olleet tyytyväisiä saamaamme palveluun ja palvelun toimintavakauteen. Kaikkien näiden vuosien aikana ei ole ollut juurikaan erikseen selviteltäviä ongelmia palvelun toiminnassa. No news is always good news…”, kertoo Eila Immonen.

    Tutustu palveluumme 

    www.messukeskus.fi

    Case Nanso Group

    Nansolla on käytössä kaikki suomalaisten pankkien verkkopankkimaksut, maksukortit, lasku ja Lue lisää

    ×

    Case Nanso Group

    Case Nanso Group

    Nansolla on käytössä kaikki suomalaisten pankkien verkkopankkimaksut, maksukortit, lasku ja erämaksu. Sen lisäksi Nansolle rakennettiin yrityksen ilmeen ja käytäntöjen mukaisesti brändätty palvelukokonaisuus.

    Nanso Group on vuonna 1921 perustettu vaatetusalan yhtiö, jonka tunnettuja brändejä ovat mm. Nanso, Finnwear, Black Horse ja Vogue. Yhtiön verkkokauppa lanseerattiin vuoden 2012 lopussa.

    Nansolle luotiin ilmeen ja käytäntöjen mukaisesti brändätty palvelukokonaisuus. Asiakkaat pääsevät Ostajan apulainen -palvelukanavaan sähköpostiin lähetetyn tilausvahvistuksen kautta, ja voivat näin seurata tilausten toimitusta, antaa palautetta ja tarvittaessa ilmoittaa palauttavansa tuotteita mihin vuorokauden aikaan tahansa.

    Nansolle oli tärkeää saada verkkokauppaan järjestelmä, jonka kautta rahaliikenne kulkee turvallisesti, nopeasti ja mutkattomasti. Sen lisäksi haettiin ratkaisua palautusten hallintaan, koska Nanson vaatealalle tyypillinen pahimmillaan jopa yli 20 prosentin palautusmäärä olisi muuten kuluttanut valtavat määrät manuaalista työtä. Tämän takia ratkaisuksi valittiin meidän maksuratkaisumme Ostajan apulainen -palvelulla.

    Nanso Groupin Liisa Vilénin mukaan meidän ratkaisumme avulla kaupankäynti on turvallista: verkkokauppa ei saa rahoja ennen kuin asiakkaan palautusoikeus on umpeutunut ja molemmat osapuolet ovat samaa mieltä kaupan lopputuloksesta. Mahdollisissa palautustilanteissa asiakas näkee heti kuinka paljon rahaa on palautumassa, ja rahojen liikuttelu hoidetaan automatisoidusti Nanson puolesta.

    Tilitysten täsmäyttäminen on nopeaa, kun summat ja viitteet voidaan kohdistaa automaattisesti. ”Ostajan apulainen -palvelun mukaan tuominen on vähentänyt erityisesti palautuksiin liittyvää työtämme huomattavasti. Erityiskiitos nopealle ja asiantuntevalle asiakaspalvelullenne”, kiittelee Vilén.

    Tutustu palveluumme 

    www.nanso.fi

    Case Maritim

    Verkkokaupassa maksaminen meidän maksupalvelumme kautta tarkoittaa riskitöntä verkkomaksamista asiakkaille, joka näkyy asiakastyytyväisyydessä.

    Maritim on saavuttanut vahvan aseman venetarviketoimittajana myös kansainvälisellä tasolla. ... Lue lisää

    ×

    Case Maritim

    Case Maritim

    Verkkokaupassa maksaminen meidän maksupalvelumme kautta tarkoittaa riskitöntä verkkomaksamista asiakkaille, joka näkyy asiakastyytyväisyydessä.

    Maritim on saavuttanut vahvan aseman venetarviketoimittajana myös kansainvälisellä tasolla. Yrityksen verkkopalvelu MaritimShops on noussut jälleenmyyjäverkoston ja kivijalkamyymälän rinnalle tärkeäksi veneilytarvikkeiden myyntikanavaksi.

    Verkkokaupan ylläpitäjä Tiina Koivu on innoissaan maksupalvelusta erityisesti, koska se tekee verkkomaksamisesta riskitöntä: kaikki maksutavat hallinnoidaan luotettavan palveluntarjoajan kautta ja asiakkaat saavat aina tarkistaa tuotteet ennen maksun tilittämistä eteenpäin.

    Asiakastyytyväisyys kasvaa, kun tilausta ja toimitusta koskevat kysymykset sekä mahdolliset vaihdot ja tuotepalautukset hoituvat kätevästi.

    Koivu lähettääkin iloiset terveisensä meidän palveluitamme harkitseville: ”Loistava valinta – teidän kanssanne kaikki asiat hoituvat mallikkaasti. Asiakaspalvelukin on ystävällistä ja nopeaa, suorastaan erinomaista. Olisivatpa kaikki yritykset samanlaisia”.

    Tutustu palveluumme 

    www.maritim.fi

    Haluatko tietää lisää?

    Täytä alla oleva lomake niin olemme mielellämme sinuun yhteydessä ja kerromme lisää maksupalvelustamme ja muista työkaluistamme, joilla voit tehostaa verkkokaupan toimintaa ja myydä enemmän.

     

    Muistava ostoskori verkkokaupassa parantaa myyntiä. Lataa konversio-opas ja poimi parhaat vinkit verkkokaupan konversioiden parantamiseen.

    Lataa opas