factoring-rahoitus

Payments | Palvelukatko- ja häiriötiedotteet

Takaisin blogiin

Katko Nordean pankkipalveluissa su 17.11.2019 | Avbrott i Nordeas banktjänster | Service break in Nordea’s banking services

 

Nordealla on Suomessa katkoja lähes kaikissa palveluissa sunnuntaina 17. marraskuuta 2019. Palvelukatkot alkavat aamuyöllä kello 04.00. Korttien osalta katkon arvioidaan päättyvän viimeistään kello 10:30 ja muiden palveluiden osalta kello 15.00.

Nordean verkko- ja mobiilipankit ovat pois käytöstä katkon ajan, eikä Nordean pankkitunnuksia voi käyttää sähköiseen tunnistautumiseen. Lisäksi korttimaksamisessa voi esiintyä hitautta eikä maksaminen välttämättä onnistu.

Lisätietoa katkosta löydät Nordean sivuilta: https://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/tuki/palvelukatko.html

Pahoittelemme katkosta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Ystävällisin terveisin,

Svea Payments Oy

Yritysten asiakaspalvelu

info.payments@svea.fi


Det förekommer avbrott i nästan alla Nordeas tjänster i Finland söndagen den 17 november 2019. Serviceavbrotten börjar kl. 4.00 på morgonnatten. I fråga om korttjänsterna uppskattas avbrottet ta slut senast kl. 10.30 och i fråga om andra tjänster senast kl. 15.00.

Nät- och mobilbankerna är ur bruk under avbrottet och det går inte att använda Nordeas bankkoder för elektronisk identifiering.  Vid korbetalning kan betalandet gå långsamt och det kan hända att betalningen inte lyckas.

Läs mer på Nordeas hemsida: https://www.nordea.fi/sv/privat/stod/avbrott-i-banktjanster.html

Vi beklagar eventuella olägenheter avbrottet kan orsaka.

Med vänlig hälsning,

Svea Payments Oy

Kundsupport

info.payments@svea.fi


There will be breaks in almost all Nordea’s services in Finland on Sunday 17 November 2019. The service breaks will start in the morning at 4.00. The break affecting cards is estimated to end by 10.30, and the break affecting other services by 15.00.

Online banking services and mobile bank will be unavailable during the entire break and Nordea’s access codes cannot be used for electronic identification. The payment process for card payments may be slow and payments may not go through.

More information on Nordea's website: https://www.nordea.fi/en/personal/get-help/service-break.html

We apologize for any inconvenience the break might cause.

Best regards,

Svea Payments Oy

Customer Support

info.payments@svea.fi

 
 

Tilaa blogi

Här hittar du alla nummer av Update

Till pdf-arkivet
update-magazine