factoring-rahoitus

Payments | Palvelukatko- ja häiriötiedotteet

Takaisin blogiin

Palvelukatkoja Nordean palveluissa syys- ja lokakussa/ Service breaks in Nordea's services this fall

 

Nordealla on tulossa kaksi laajaa palvelukatkoa, jotka vaikuttavat pankkiasiointiin. Ensimmäinen katko on sunnuntaina 6. syyskuuta ja toinen viikonlopun 23.–25. lokakuuta 2020 aikana. Katkojen syynä on Nordean tietojärjestelmille tehtävät muutokset ja niiden testaaminen.

Ensimmäinen palvelukatko 6. syyskuuta alkaa aamuyöllä kello 04.00. Korttien osalta katkon arvioidaan päättyvän viimeistään kello 14.00 ja muiden palveluiden osalta viimeistään kello 17.00.

Palvelukatkon aikana Nordean pankkitunnuksia ei voi käyttää sähköiseen tunnistautumiseen ja verkko- sekä mobiilipankit ovat pois käytöstä katkon ajan. Korttimaksaminen onnistuu rajoitetusti esimerkiksi kaupoissa ja kylmäasemilla, mutta siinä voi esiintyä hitautta eikä maksaminen välttämättä onnistu.

Pahoittelemme palvelukatkosta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.


This autumn, Nordea will have two major service breaks that will impact their services. The first service break will take place on Sunday 6 September and the second break during the weekend 23–25 October 2020. The service breaks are due to modifications made to Nordea’s IT systems and testing of those modifications.

The first service break on 6 September will start in the morning at 4.00. The break will end in faces –  cards are  estimated to be available for use by 14.00 in the afternoon, and other services by 17.00.

Nordea’s access codes, Nordea's internet banking and mobile bank will not function during the service break. Card payments will function with certain restrictions at i.e. stores and unmanned service stations, e, but the payment process may be slow and payments may not go through. 

We apologize for any inconvenience the service break might cause.

Tilaa blogi

Här hittar du alla nummer av Update

Till pdf-arkivet
update-magazine